Hoofdmenu

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Als u op een van de vragen klikt, opent het antwoord eronder. 

Waar kan ik punten op mijn pas besteden?

De FlipPas punten zijn te besteden bij de deelnemende bedrijven in Tiel.

Wat kost de pas en waar kan ik hem kopen?

De FlipPas kost € 2,50 en is verkrijgbaar bij deelnemende winkeliers.

Heeft de FlipPas een starttegoed?

Ja, de FlipPas heeft een starttegoed van 50 punten, dat wordt door de verkopende partner op de FlipPas gezet.

Krijg ik korting met de FlipPas?

Je kunt punten inwisselen tegen korting en winkeliers en bedrijven kunnen extra korting geven aan houders van de FlipPas. Op welke wijze daar invulling aan wordt gegeven, is aan de creativiteit van de  ondernemer. Zo veel mogelijk worden de acties vermeld op deze website. Kijk op de actiepagina.

Mag iedereen mijn kaart gebruiken?

Nee, de kaart is persoonlijk. Dat is om misbruik tegen te gaan en je kunt dus gevraagd worden om je te legitimeren.

Kan ik met meerdere mensen samen sparen?

Ja, dat kan. Je kunt in je account verschillende passen aan elkaar koppelen. 

Hoe kan ik mijn FlipPas opzeggen?

Je kunt je FlipPas opzeggen via je account of door een mail te sturen aan flippas@hartvantiel.nl

Wat moet ik doen als ik mijn FlipPas ben verloren?

Als je je FlipPas bent verloren, blokkeer dan zo snel mogelijk je account. Je kunt dan het saldo laten overschrijven op een nieuwe pas. Stuur een email naar flippas@hartvantiel.nl

Wat doet de FlipPas organisatie met mijn gegevens?

De gegevens worden alleen gebruikt voor de administratie en het op de hoogte houden van (nieuwe) spaarmogelijkheden en acties. De gegevens worden beschermd volgens de wet op de privacy en de partner van FlipPas, de Loyalty Group, is aangesloten bij het college bescherming persoonsgegevens.

Kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?

Door in te loggen in je eigen account kun je al je gegevens inzien en aanpassen.

Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Je kunt zien hoeveel punten je hebt met behulp van de saldochecker.

Kan ik de gespaarde punten direct gebruiken in dezelfde transactie?

Nee, gespaarde punten kunnen niet direct gebruikt worden in dezelfde transactie.

Krijg ik punten over een aankoop die ik (deels) met punten betaal?

Nee, je krijgt geen punten over een aankoop die (deels) met punten is betaald.