Hoofdmenu

Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Als je op een van de vragen klikt, opent het antwoord eronder.

Hoe kan ik iemand een FlipPas cadeau doen?

Je gaat naar één van de deelnemende winkeliers en je koopt een FlipPas voor €2,50. Vervolgens kan je er een gewenst bedrag op laten zetten door de winkelier. Voorbeeld: je wilt €20,00 cadeau doen en laat dit om zetten in 2.000 punten op de FlipPas. Je betaalt dan aan de winkelier €22,50. Dit kun je bijvoorbeeld doen voor een verjaardag of aan iemand die je uitnodigt om een keer Tiel te komen bezoeken.

Kan ik als werkgever de FlipPas cadeau doen aan mijn personeel?

Ja, dat kan. Op de FlipPas kan een tegoed worden gezet als kerstcadeau of als blijk van dank. Jaarlijks worden er duizenden euro's uitgegeven aan landelijke cadeaubonnen. De FlipPas combineert het gevoel van een cadeau met een lokale besteding. Werkgevers kunnen hierover contact opnemen met de FlipPas-organisatie, stuur een e-mail naar flippas@hartvantiel.nl

Zit er een geldigheidsdatum op de FlipPas en/of het geschonken tegoed?

In principe blijft het tegoed op de FlipPas onbeperkt geldig zolang het spaarsysteem loopt. Indien er echter gedurende een periode van twaalf maanden geen punten op een pas zijn bij- of afgeschreven, ontvangt de houder een brief waarin hierop geattendeerd wordt. Als er daarna gedurende een periode van drie maanden nog steeds geen punten zijn bij- of afgeschreven, zal het saldo met onmiddellijke ingang, zonder voorafgaande kennisgeving worden opgeheven. De punten worden dan geannuleerd en kunnen niet meer worden besteed.